تبخال و عمل بینی

رابطه تبخال و عمل بینی

تبخال و عمل بینی : عمل بینی یکی از پرطرفدارترین انواع جراحی های زیبایی می باشد که چنانچه در شرایط مناسب و توسط یک جراح بینی حاذق انجام شود و همچنین بیمار مراقبت های پیش و پس از آن را به خوبی رعایت نماید با نتایج بسیار درخشانی همراه بوده و موجب دو چندان شدن زیبایی افراد می شود. وجود برخی مشکلات قبل از جراحی همچون سرماخوردگی و تبخال ممکن است در حین جراحی یا بعد از آن برای افراد خطرساز شود به همین دلیل بهتر است بیماران پیش از جراحی پزشک شان را از شرایط و وضعیت سلامت خود آگاه کرده و با ایشان صادق باشند.

در ادامه در رابطه با تبخال و جراحی بینی توضیحاتی را ارائه نموده ایم.

 

تبخال و عمل بینی

 

تبخال و جراحی بینی

عامل ایجاد تبخال، ویروسی به نام هرپس می باشد که در شرایطی همچون وجود استرس زیاد عود نموده و در اعصاب اطراف لب ها نهفته می شود.

بروز تبخال در افراد قبل از جراحی بینی یکی از موارد شایعی است که جراحان با آن مواجه می شوند و دلیل آن به طور معمول استرس ناشی از انجام این جراحی زیبایی در بیماران می باشد.

توصیه تمام جراحان بینی به افراد این است که در صورت بروز تبخال انجام جراحی زیبایی بینی خود را به مدت 2 هفته و تا خشک شدن تبخال به تعویق بیاندازند زیرا برای انجام این جراحی زیبایی نیاز به بیهوش نمودن بیمار بوده و این امر مستلزم قرار دادن لوله بیهوشی در دهان است.

زمانی که لوله بیهوشی در دهان قرار می گیرد امکان انتقال ویروس از طریق آن به ریه و گردش خون وجود داشته و در مواردی ممکن است این امر موجب بروز انسفالیت، التهاب پرده های مغز، آسیب ریه و حتی به کما رفتن فرد بعد از جراحی نیز شود.

بنابراین از اصرار به جراحی در صورتی که به تبخال دچار هستید جداً خودداری نمایید.​

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
Call Now Button
Visit Us On TwitterVisit Us On Instagram