بهترین جراح بینی

یکی از عوامل بسیار مهم در دریافت بهترین نتیجه از عمل بینی ، انتخاب بهترین جراح بینی می باشد. هرچه میزان مهارت و سابقه جراح بینی بیشتر باشد، احتمال موفق بودن جراحی بینی بیشتر خواهد بود. نابراین باید در انتخاب جراح بینی خود دقت بسیار زیادی کنید.

 

بهترین جراح بینی

بهترین جراح بینی کیست؟

هر ساله با افزایش تعداد متقاضیان انجام جراحی بینی مواجه هستیم که این امر موجب شده است تعداد پزشکان این عرصه نیز افزایش یابد. به همین ترتیب انتخاب در میان تعداد بالای جراح بینی کمی کار سخت و دشواری شده است. این کار نیاز به تلاش و تمرکز بیشتری دارد که بایستی برای انتخاب جراح بینی در شهر خود بیشترین زمان را اختصاص دهید که از انتخاب خود مطمئن شوید ؛ این کار لازمه صبر و تلاش می باشد. نگران نباشید این پروسه ای ، نیست که نتوانید از انجام آن سربلند شوید. در نتیجه کافی است که آگاهانه انتخاب کنید و بینی خود را به دستان ماهر جراح با تجربه و حاذق بسپارید که بهترین نتیجه را از جراحی بینی مشاهده کنید.

بهترین جراح بینی در اصفهان ، پزشکی است که بعد از گذراندن دوره عمومی توانسته است که به دوره تخصص وارد شود و از این دوره تحصیلی موفق بیرون آید. متخصص سر و گردن ، گوش و حلق و بینی یکی از بهترین جراحان بینی است که توانسته است سالیان متوالی در این زمینه به مردم عزیز شهر خود خدمات رسانی بی نقصی را ارائه دهد. بدین صورت توانسته است در کارنامه کاری خود چندین هزار عمل بینی موفق را ثبت کند که این خود می تواند موثرترین فاکتور انتخاب در جراح بینی باشد. اخلاق نیک و اهمیت به بیمار نیز یکی دیگر از دلایلی است که می توانید با خیالی راحت ایشان را به عنوان یکی از بهترین دکتر های عمل بینی در شهر خود انتخاب کنید.

راه کارهای انتخاب دکتر خوب عمل بینی در اصفهان

می توانید با مراجعه به صفحات سوشال مدیا همانند ، اینستاگرام ، وب سایت دکتر از مقاله های علمی و نمونه کارهای ایشان دیدن کنید. این کار می تواند به شما نشان دهد که نحوه کار و نتیجه نهایی به دست آمده به چه صورت است. یکی دیگر از روش های که می توان به کار برد مراجعه به محل طبابت دکتر می باشد و از نزدیک نمونه کارهای انجام شده دکتر را مشاهده کنید و با نحوه انجام پروسه نیز آشنا می شوید.

معیار انتخاب جراح بینی

  • برای انتخاب جراح بینی معیارهایی وجود دارد که افراد می بایست با در نظر گرفتن آن ها اقدام به انتخاب جراح بینی کنند.
  • سلامت فرد برای جراح بینی در اولویت قرار داشته باشد.
  • با اصول ریاضی و زیبایی چهره، آشنایی داشته باشد.
  • جراح بینی باید دارای قدرت تجسم بالا باشد تا بتواند با توجه به سایر اجزای صورت، بهترین فرم بینی را برای بیمار در نظر بگیرد.
  • خوش برخورد باشد. خوش برخورد بودن جراح بینی موجب ایجاد احساس راحتی بین بیمار و جراح بینی شده و از استرس فرد می کاهد.
  • صبور بوده و تمامی مراحل جراحی بینی را با حوصله برای فرد شرح دهد.
  • و غیره.

 

بهترین جراح بینی

 

نحوه انتخاب جراح بینی

  • چنانچه قصد انجام جراحی بینی خود در اصفهان را دارید، از دوستان و آشنایان خود در مورد بهترین جراح بینی اصفهان پرس و جو کنید.
  • همچنین می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را با جست و جو در گوگل به دست آورید.
  • به این ترتیب با توجه به معیارهای انتخاب جراح بینی خوب، لیستی از بهترین جراحان بینی اصفهان تهیه کنید.
  • در مورد تحصیلات و سوابق آن ها تحقیق کنید.
  • به مطب آن ها رفته و نمونه کارهایشان را مشاهده کنید.
  • چنانچه قصد دارید بینی خود را به شکل طبیعی عمل کنید با توجه به نمونه کار جراحان بینی ، بهترین جراح بینی طبیعی را انتخاب کنید تا بینی شما را به بهترین فرم ممکن شکل دهد.
  • تعدادی از آن ها را حذف کنید.
  • با بیماران حاضر در مطب آن ها صحبت کرده و در مورد میزان رضایتشان از جراح بینی مورد نظر سوال کنید.
  • و بدین ترتیب بهترین جراح بینی اصفهان را انتخاب نمایید.

 

بهترین جراح بینی

 

جراحی بینی

امروزه در سراسر جهان هزاران عمل جراحی بینی با اهداف درمانی و زیبایی انجام می شود. به طور مثال جراحی انحراف بینی جزو جراحی های بینی درمانی می باشد و با اصلاح تیغه بینی ، به تنفس بهتر فرد کمک می کند و لازم به ذکر است که هزینه جراحی های بینی با هدف درمانی را، بیمه پرداخت می کند. جراحی های بینی با هدف زیبایی، به منظور بهبود ظاهر بینی فرد انجام شده و به ارتقای اعتماد به نفس و زیباتر شدن چهره فرد کمک شایانی می نمایند. هزینه جراحی های زیبایی را بیمه تقبل نکرده و خود شخص می بایست هزینه ها را پرداخت کند. بینی فرد ممکن است گوشتی، استخوانی و غیره باشد. بعضی جراحان بینی در زمینه بینی های گوشتی ، بعضی استخوانی و سایر انواع بینی و برخی در تمامی آن ها تبحر دارند. بنابراین باید به دنبال بهترین ها در زمینه بینی خود باشید. به طور مثال چنانچه بینی شما استخوانی است، سعی کنید بهترین جراح بینی استخوانی را برگزینید. انجام عمل جراحی بینی به روی بینی های گوشتی به دلیل داشتن پوست ضخیم و استخوان و غضروف ضعیف سخت تر می باشد و جراحی بینی باید از مهارت بسیار بالایی برخوردار باشد تا بتواند بینی گوشتی را به بهترین فرم شکل دهد.

 

 

 

کاندیدای مناسب جراحی بینی

افراد ممکن است با ایستادن جلوی آینه متوجه قوز بر روی بینی خود شده یا احساس کنند که بینی بزرگی داشته و تصمیم به جراحی بینی بگیرند این دسته از افراد باید بدانند که انجام این عمل زیبایی برای همه افراد قابل انجام نبوده و تنها برای متقاضیان زیر قابل انجام است:

  • افرادی که به خوبی بر این موضوع واقف هستند که جراحی موجب بهبود نسبی بینی شده و متضمن ایجاد یک بینی بی نقص نیست و به همین دلیل نسبت به نتایج جراحی بینی واقع بین می باشند.
  • افرادی که رشد آن ها کامل شده باشد که این اتفاق برای خانم ها در پایان 16 سالگی و برای آقایان در پایان 17 سالگی رخ می دهد.
  • اشخاصی که به مشکلات روحی همچون افسردگی و بیماری های مزمنی همچون بیماری های قلبی-عروقی یا لوپوس ابتلا نداشته و از نظر جسمی و روحی در سلامت کامل به سر می برند.
  • افرادی که به مصرف دخانیات، مواد حاوی نیکوتین و نوشیدنی های الکل دار اعتیاد نداشته و در صورت اعتیاد به این مواد توانایی کنار گذاشتن مصرف آن ها به مدت 14 روز قبل از عمل زیبایی بینی را دارند.
  • خانم هایی که در دوران شیردهی قرار نداشته و باردار نیستند.
  • افرادی که به مواد بیهوشی حساسیت ندارند.
  • اشخاصی که کیفیت پوست بینی شان خوب است.

 

بهترین جراح بینی

 

انواع روش های جراحی بینی

جراحان بینی برای انجام جراحی بینی و برطرف کردن ایراداتی که در ساختمان بینی وجود داشته و زیبایی این عضو را تحت تاثیر قرار داده اند باید به ساختار و استخوان های بینی دسترسی داشته باشند که این امر به جز با ایجاد برش در سطح پوست بینی میسر نیست.

محل ایجاد برش ها که در داخل بینی یا بیرون آن باشد موجب تفکیک روش جراحی بینی به دو روش جراحی بینی باز و بسته می شود که بیشتر جراحان بینی از جراحی بینی به روش باز برای انجام این عمل زیبایی بینی بهره می گیرند زیرا در این روش تسلط بیشتری بر ساختمان بینی داشته و دست شان برای اعمال تغییرات مورد نظر بازتر است. در جراحی بینی بسته تمام برش ها داخلی بوده ولی در جراحی بینی باز علاوه بر برش های داخلی برشی نیز روی قسمت کلوملای بینی ایجاد می شود.

 

 

 

جراحی بینی فانتزی و طبیعی

با توجه به نوع بینی ، سلیقه بیمار و تناسب بینی با اجزای صورت، بینی ها را به دو فرم طبیعی و فانتزی جراحی می نمایند.

  • بینی فانتزی : این فرم از بینی مناسب صورت هایی است که اجزای کوچکی داشته و به افرادی پیشنهاد می شود که دوست دارند نتیجه جراحی بینی در صورت آن ها به وضوح مشخص باشد. این فرم از بینی کوچک و سربالا بوده و بر روی آن قوس ایجاد می شود. لازم به ذکر است که امکان فرم دهی بینی های گوشتی به فرم فانتزی وجود ندارد. افرادی که قصد جراحی بینی فانتزی را دارند باید در انتخاب جراح بینی خود بسیار دقت کرده و بهترین جراح بینی فانتزی را برگزینند. زیرا اگر جراح بینی از مهارت و تجربه کافی در زمینه جراحی بینی فانتزی برخوردار نباشد، این امکان وجود دارد که بینی خیلی کوچک شده و تفس افراد با مشکل مواجه شود.
  • بینی طبیعی : این فرم از بینی برای تمامی افراد و چهره ها مناسب بوده و هدف از انجام آن از بین بردن ایراداتی است که در ظاهر بینی وجود دارند بدون اینکه در ظاهر بینی تغییراتی همچون کوچک کردن و قوس زیاد ایجاد شود.

 

بهترین جراح بینی

 

جراحی بینی با لیزر

بهترین جراح بینی برای از بین بردن ایرادات بینی فقط از روش جراحی استفاده می نماید. رفع ایرادات بینی با لیزر به دلیل اینکه لیزر قادر به ایجاد تغییر در استخوان ها و غضروف ها  بینی نمی باشد، امکان پذیر نیست.
تنها کاری که لیزر قادر به انجام آن است از بین بردن جای جوش و اسکارهای پوست بینی می باشد.

اقدامات قبل از جراحی بینی

  • مهم ترین کاری که افراد قبل از جراحی بینی می بایست انجام دهند، انتخاب یک جراح بینی خوب و ماهر است که در مورد ویژگی ها و نحوه انتخاب او، توضیحات لازم را خدمت تان ارائه کردیم.
  • بعد از اینکه جراح بینی تان را انتخاب کردید، ایشان وقت مشاوره ای را برای تان تعیین خواهد کردف در این جلسه در مورد تمام انتظارات خود از جراحی بینی با جراح بینی تان صحبت کنید.
  • اگر به بیماری های مزمنی مثل لوپوس ابتلا دارید یا داروی خاصی استفاده می کنید، حتماً جراح بینی خود را از آن ها مطلع نمایید.
  • مصرف مشروبات الکلی و دخانیات را به مدت 14 روز قبل از جراحی بینی متوقف نکنید.
    و اقدامات دیگری که در صورت تمایل به آگاهی بیشتر، با مراجعه به مقاله اقدامات قبل از جراحی بینی موجود در وب سایت می توانید از آن ها مطلع شوید.

 

بهترین جراح بینی

 

مراقبت های بعد از جراحی بینی

بعد از انجام جراحی بینی و ایجاد تغییرات در ساختمان بینی ، مقداری تورم و کبودی در بینی ایجاد می شود که کاملاً طبیعی بوده و با گذشت زمان کاهش یافته و رفع خواهد شد.

  1. یکی از راه هایی که موجب کاهش ورم بینی می شود، بالا نگه داشتن سر نسبت به سطح بدن می باشد به همین منظور در هنگام خواب و استراحت در زیر سر خود دو بالشت قرار دهید.
  2. استعمال دخانیات را به مدت 2 هفته بعد از عمل جراحی بینی به تعویق بیاندازید.
  3. از کمپرس سرد در 3 روز اول و از کمپرس آب گرم در 3 روز بعدی استفاده نمایید.
  4. از خوردن هویج و مواد غذایی و میوه جاتی مانند آن که سفت بوده و برای خوردن و هضم آن ها نیاز به جویدن بسیار است خودداری کنید.
  5. تا زمانی که جراح بینی برای تان تعیین کرده است از چسب بینی استفاده نمایید.
  6. داروهای تجویز شده توسط جراح بینی را طبق دستور مصرف و به طور کامل مصرف نموده و در صورتی که احساس درد داشتید از مسکن هایی که جراح بینی برای تان تجویز نموده است، استفاده نمایید.

خندیدن بعد از جراحی بینی

باید تا جای ممکن از خندیدن بعد از عمل بینی خودداری نمایید زیرا بعد از جراحی بینی ساختار این عضو در موقعیت جدید قرار گرفته و می بایست در این موقعیت ثابت شود و همچنین شکاف های موجود در آن به خوبی بهبود یابند که عمل خندیدن موجب ایجاد اختلال در این موارد می شود.

 

 

 

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
Call Now Button
Visit Us On TwitterVisit Us On Instagram