اقدامات قبل از جراحی بینی

یکی از مسائلی که تاثیر بسیار زیادی در موفقیت آمیز و رضایت بخش بودن نتیجه به دست آمده از  جراحی بینی دارد، اقدامات قبل از جراحی بینی می باشد. با رعایت نکات و توصیه های قبل از عمل بینی که توسط جراح بینی برای تان شرح داده خواهد شد می توانید یک عمل بینی ایمن و بدون عوارض را تجربه نمایید. امروزه جراحی بینی یا رینوپلاستی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است در حالی که جراحی بینی تنها ۲ تا ۳ ساعت زمان می برد، اما نتیجه آن می تواند تا پایان عمر با فرد همراه باشد.

اقدامات قبل از جراحی بینی

شرکت در جلسه مشاوره

پس از روند انتخاب دکتر خوب عمل زیبایی بینی می بایست شخصا در جلسه مشاوره اولیه شرکت کنید که بتوانید تمامی سوالات ذهنی خود را از جراح بپرسید. با مطرح کردن تمامی ابهامات خود در ارتباط با این موضوع می توانید با آگاهی کامل روند تغییرات فرم بینی را انتخاب کنید. بدین صورت انتخاب کردن موجب می شود که فرد از نتیجه نهایی اطلاع داشته باشد و از انجام آن و تغییرات پیش رو احساس ندامت و پشیمانی نداشته باشد. شرکت در جلسه مشاوره اولیه دارای دو بعد است که یک بخش به دکتر و بخش دیگر به بیمار مرتبط می شود.

به عبارت ساده تر این مراجعه تنها برای مطرح کردن سوالات ذهنی فرد مراجعه کننده نمی باشد. بلکه در این نشست جراح بینی به شما بیان می کند که آیا انجام این روند برای فرم بینی شما مناسب می باشد یا خیر؟! یکی از مواردی که در این مراجعه مشخص می شود و دارای اهمیت می باشد ، بیان این مورد می باشد که با انجام رینوپلاستی چه میزان از ایرادات بینی شما برطرف می شود و شما تا چه اندازه بایستی از روند پیش رو انتظار داشته باشید.

کاندیدای مناسب جراحی بینی

یکی از اقدامات قبل از جراحی بینی که بسیار حائز اهمیت می باشد این است که افراد ببینند آیا شرایط لازم برای جراحی بینی را دارند یا خیر و در صورت برخورداری از شرایط لازم برای انجام آن اقدام کنند. برخی از افراد به اشتباه گمان می کنند که اگر بینی شان دارای ایرادات ظاهری بوده و هزینه های لازم برای جراحی را داشته باشند می توانند بینی خود را جراحی نمایند در صورتی که چنین نیست. در ذیل به تعدادی از مهم ترین شرایطی که افراد باید برای جراحی بینی داشته باشند اشاره کرده ایم:

داشتن توقعات واقع بینانه از جراحی بینی

افراد باید قبل از جراحی بینی نوع بینی خود و ویژگی های آن را شناخته و بر این موضوع واقف باشند که نوع بینی در فرم دهی و جراحی آن محدودیت ایجاد می کند. به طور مثال بینی گوشتی را به خاطر ضعیف بودن استخوان ها و ضخیم بودن پوست آن نمی توان به فرم فانتری جراحی کرد.

از همین رو افراد نباید توقع شبیه سازی از جراح بینی خود داشته باشند، زیرا بینی همچون پارچه نیست که مدلی را به جراح نشان داده و عین آن را تحویل بگیریم؛ این موضوع به ویژگی های ساختاری بینی بستگی داشته و ربطی به میزان مهارت جراح ندارد. لذا از جراح خود توقعات غیر منطقی نداشته باشید.

برخورداری از شرایط روحی و جسمی مناسب

فرد باید از نطر روحی و جسمی سالم بوده و بیماری خاصی نداشته باشد. ابتلا به بیماری هایی همچون لوپوس ممکن است در حین جراحی مشکل ساز شود لذا در صورت مبتلا بودن به بیماری های مزمن از انجام جراحی بینی خودداری کنید. همچنین بهتر است افراد مبتلا به افسردگی و سایر بیماری های روحی نیز از انجام این جراحی زیبایی اجتناب نمایند.

  • عدم قرارگیری در دوران بارداری و شیردهی
  • عدم اعتیاد به استعمال دخانیات و مصرف نوشیدنی های الکلی و غیره.

 

 

شب قبل از عمل بینی

در اقدامات قبل از جراحی بینی می بایست به مواردی که در ادامه بیان می شود در شب قبل از رینوپلاستی به خوبی دقت کنید. بهتر است که شب قبل از عمل زیبایی بینی دوش بگیرید. زیرا روند بر روی پوست تمیز و عاری از هر نوع آلودگی باید انجام شود که خدای نکرده موجب بروز هر نوع عفونت نشود. علاوه بر این بهتر است که چند روز بعد از جراحی بینی استحمام نکنید که پانسمان و بانداژ بر روی بینی خیس نشود به همین ترتیب توصیه می شود که شب قبل از پروسه دوش بگیرید. همچنین بهتر است که وعده پایانی شما سبک باشد و حداقل 8 ساعت مانده به ساعت و زمان مشخص شده برای رینوپلاستی غذایی میل نکنید.

اقدامات قبل از جراحی بینی

قبل از جراحی بینی باید نکاتی رعایت شود تا به بهترین نتیجه از عمل بینی دست یافت.

  • از دوهفته قبل از جراحی بینی مصرف آسپرین ،ویتامین E ، روغن ماهی پرهیز کنید .
  • از دوهفته قبل از جراحی بینی از مواد خوراکی مانند آب انگور ، ادویه کاری ، گوجه ، سرکه ، خیار ، انگور ، آلو ، هلو ، توت کمتر استفاده شود .
  • از یک هفته قبل از جراحی زیبایی بینی استفاده از دخانیات و هر گونه مشروب الکلی ممنوع می باشد .
  • توصیه میشود در صورت مصرف هر گونه داروی خاص یا بیماری خاصی جراح بینی خود را مطلع سازید.
  • قبل از جراحی حتماً استحمام کنید زیرا بعد از جراحی بینی تا چند روز نمی توانید حمام کنید .
  • از 8 ساعت قبل از جراحی بینی از خوردن و آشامیدن خودداری کنید و شما باید از 8 ساعت قبل ناشتا باشید.
  • قبل از جراحی بینی خانم ها به هیچ وجه آرایش نداشته باشند .
  • درصورتی که خانم ها دست هایشان لاک داشته باشد حتماً قبل از جراحی بینی باید پاک کنند .
  • آقایان قبل از جراحی بینی حتماً موهای صورت خود را اصلاح کنند .
  • روز عمل لباس راحت و گشاد بپوشید تا زمانه تعویض لباس با بینی تازه جراحی شده برخوردی نداشته باشد.
  • راس ساعت تعیین شده با یک همراه در کلینیک یا بیمارستان حضور داشته باشید .

انتخاب دکتر خوب عمل بینی

پروسه تغییر فرم کلی بینی ، روندی است که به ایمنی و تبحر نیازمند است. در نتیجه بایستی خود را به شخصی مطمئن بسپارید. برای انجام رینوپلاستی بهتر است که در ابتدا تحقیقات و بررسی های خود را در مورد جراح بینی انجام داده باشید و پس از سنجیدن های بسیار یک نفر را بر اساس تبحر و سابقه کاری مرتبط انتخاب کنید. همواره نمونه کارهای این پزشک را نیز مشاهده کنید که این کار باعث می شود فرآیند برای شما معلوم باشد که به چه طریق می گذرد. اطمینان از نتیجه نهایی پروسه به اعتماد به نفس و آسودگی خیال فرد بسیار کمک می کند. دکتر خوب عمل بینی با تجربه و تبحری که دارد باعث می شود بتواند به خوبی از پس چالش های رخ داده شده در حین عمل کردن بینی بربیاید و روند را با کمترین میزان از عارضه پیش ببرد.

مواجه با ترس

تعداد بسیاری از افراد که تمایل به انجام جراحی بینی را دارند به علت بروز ترس و واهمه از انجام این پروسه منصرف می شوند. اما بهترین راهکار برای برطرف کردن این حالت در اشخاص انتخاب بهترین دکتر عمل بینی است که موجب می شود با تکیه به علم و دانش ایشان ترسی از نتیجه نداشته باشید. همچنین می توانید برای استرس روند عمل در جلسه مشاوره اولیه شرکت کنید که جراح پس از انجام معاینات اولیه توضیحاتی را در ارتباط با نحوه رینوپلاستی به شما بیان کند که با انجام این کار فرد با خیالی آسوده به اتاق عمل می رود و می داند که قرار است در آنجا چه روندی طی گردد. این روش فرد را از لحاظ روحی و روانی ایمن ساخته و این کار موجب می شود که با آرامش منتظر نتیجه نهایی پروسه گردد.

اقدامات قبل از جراحی بینی

نتیجه جراحی بینی

نتیجه عمل بینی در صورتی مطلوب خواهد بود که زمان عمل زیبایی جراح متخصص نهایت دقت ، تبحر و تخصص و ظرافت لازم را به کار گرفته تا نتییجه جراحی به بهترین نوع نمایان شود. نتیجه جراحی بینی در افراد مختلف متفاوت است در صورتی نتیجه جراحی بینی مطلوب تر خواهد بود که فرد دارای بینی استخوانی تری باشد. اشخاص برای آگاهی یافتن از نتیجه جراحی زیبایی بینی خود با جراح بینی مشورت کرده و میزان نتیجه مطلوبی که از این جراحی زیبایی را می توانند داشته باشند جویا می شوند.

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
Call Now Button
Visit Us On TwitterVisit Us On Instagram