اقدامات قبل از جراحی زیبایی پلک

اقدامات قبل از جراحی زیبایی پلک

از اولین اقدامات قبل از جراحی زیبایی پلک انتخاب جراح پلاستیک و زیبایی صورت است که نقش بسزایی را در نتیجه جراحی پلک ایفا خواهد نمود .

جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی روشی ساده، ایمن و موثر به منظور رفع افتادگی و پف آلودگی چشم و اصلاح موقعیت پلک انجام می شود .

با افزایش سن پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست خواهد داد و موجب ایجاد چین و چروک و شل شدن پوست اطراف چشم خواهد شد .

اقدامات قبل از جراحی زیبایی پلک

جراح پلک خوب چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که گفتیم جراح پلک و میزان تجربه و مهارت او تاثیر زیادی در نتیجه به دست آمده از جراحی زیبایی پلک دارد لذا افراد باید زمان کافی را برای تحقیق در رابطه با پزشک خوب و انتخاب او صرف نمایند.

برای انتخاب یک پزشک خوب ، افراد باید از خصوصیات وی آگاهی داشته باشند، از جمله خصوصیات یک پزشک خوب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • اولویت او در انجام بلفاروپلاستی ، حفظ سلامت بیمار می باشد.
  • تجربه زیادی در زمینه انجام جراحی زیبایی پلک داشته و جراحی های پلک انجام شده توسط او با نتایج رضایت بخش همراه بوده اند.
  • تحصیلات وی مرتبط با جراحی پلک می باشد.
  • از صبوری زیادی برخوردار بوده و برای آگاهی از توقعات بیمار از انجام جراحی زیبایی پلک زمان کافی را صرف می نماید.
  • نه تنها بر اصول ریاضی واقف است که از اصول زیبایی شناسی نیز آگاه می باشد.
  • از فرد در رابطه با داروهای خاصی که استفاده می کند، بیماری هایی که به آن ها مبتلا می باشد و همچنین مواد غذایی و دارویی که به آن ها حساسیت دارد، سوال کرده و اگر فرد از شرایط روحی و جسمی لازم برای بلفاروپلاستی برخودار نباشد، جراحی پلک را برای او انجام نمی دهد.
  • نکاتی را که فرد باید در رابطه با بلفاروپلاستی بداند همچون اقدامات قبل از جراحی زیبایی پلک را در اختیار او قرار می دهد.

 

اقدامات قبل از جراحی زیبایی پلک

 

چگونه یک جراح پلک خوب را انتخاب کنیم؟

  1. ابتدا باید منطقه ای که قصد انجام جراحی پلک در آن دارید را مشخص نمایید.
  2. سپس باید ازاسامی پزشکان خوب در آن منطقه یک لیست تهیه نمود.
  3. برای آگاهی از اسامی پزشکان خوب موجود در آن منطقه، از افرادی که قبلاً در آن منطقه جراحی پلک انجام داده و از نتایج آن رضایت داشته اند سوال کنید.
  4. بعد از تهیه لیست، در مطب پزشکان حضور یافته و انتظارات خود از جراحی پلک را برای آن ها بازگو نمایید.
  5. راه دیگر برای اطلاع از اسامی جراحان پلک خوب، جستجو در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می باشد.
  6. در زمان هایی به مطب مراجعه کنید که بیماران قبلی حضور داشته باشند و از آن ها در رابطه با میزان رضایت شان از پزشک مورد نظر سوال نمایید.

اقدامات قبل از جراحی زیبایی پلک چیست ؟

جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی بر روی پلک بالا یا پایین یا بر روی هر دو پلک انجام می شود.

 

اقدامات قبل از جراحی زیبایی پلک

 

  • اگر به دارو یا ماده خاصی حساسیت دارید یا داروی خاصی مصرف می نمایید، آن را در جلسه مشاوره پیش از بلفاروپلاستی با پزشک خود مطرح کنید.
  • داروهایی مانند بروفن و آسپرین را به مدت 14 روز پیش از جراحی پلک متوقف کنید، زیرا مصرف این داروها موجب ایجاد اختلال در روند انعقاد خون می گردند.
  • به مدت 14 روز قبل از بلفاروپلاستی از مصرف نوشیدنی های حاوی الکل و استعمال دخانیات اجتناب کنید.
  • در جلسه مشاوره قبل از جراحی زیبایی پلک از پزشک خود در رابطه با نتیجه این جراحی زیبایی و اقداماتی که باید قبل و بعد از آن رعایت کنید جویا شوید.
  • استحمام نمودن در شب پیش از جراحی زیبایی پلک ضروری بوده و می بایست در روز تعیین شده هیچگونه آرایشی نداشته باشید.
  • بهتر است که معده در حین جراحی پلک خالی باشد به همین منظور شب قبل از انجام این روش شامی سبک میل نموده و به مدت 6 الی 8 ساعت از خوردن و آشامیدن اجتناب نمایید.
  • انجام آزمایشات تجویز شده توسط پزشک الزامی ست، آن ها را انجام داده و در روز تعیین شده برای جراحی زیبایی پلک به همراه داشته باشید.
  • بهتر است که معده در حین جراحی پلک خالی باشد به همین منظور شب قبل از انجام این روش شامی سبک میل نموده و به مدت 6 الی 8 ساعت از خوردن و آشامیدن اجتناب نمایید.

نتیجه جراحی زیبایی پلک

داشتن تورم بعد از جراحی زیبایی پلک طبیعی می باشد و جای نگرانی نیست و می توان با استفاده از کمپرس سرد بعد از جراحی پلک و قرار دادن سر بالاتر از حد معمول هنگام استراحت ورم چشم بعد از عمل پلک را کاهش داد .

داروها و پمادهای چشمی که جراح تجویز نموده است را به طورمرتب و طبق دستور استفاده نمایید .

برای مشاهده نتیجه جراحی زیبایی پلک باید تا فروکش کردن تورم صبر کرد .

باید از دستکاری بخیه ها خودداری نمود و جای بخیه عمل پلک باقی نخواهد ماند به این دلیل که برش ها به نحوی داخل خط پلک پایین یا پشت چین پلک بالا ایجاد شده که بعد از مدتی محو خواهد شد .

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
Call Now Button
Visit Us On TwitterVisit Us On Instagram